Klachten

Wij doen ons uiterste best om uw bestelling naar uw volle tevredenheid uit te voeren. Bent u onverhoopt toch ontevreden over onze dienstverlening, dan horen wij dat heel graag van u. Daarom vragen wij u vriendelijk om uw klacht aan ons door te geven via onze contactpagina. Wij zullen de klacht bekijken en proberen, naar ieders tevredenheid, de klacht op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Abels Wijnen bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).