Klachten

Wij doen ons uiterste best om jouw bestelproces naar volle tevredenheid uit te voeren. Ben je onverhoopt toch ontevreden over onze dienstverlening, dan horen wij dat heel graag. Daarom vragen wij je vriendelijk om jouw klacht aan ons door te geven via onze contactpagina. Wij zullen de klacht bekijken en proberen, naar ieders tevredenheid, op te lossen.

Na ontvangst van jouw klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen jouw klacht binnen drie werkdagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, zullen wij jou hiervan op de hoogte stellen. Mocht je niet tevreden zijn over onze klachtenafhandeling, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Abels Wijnen bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om jouw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).