Veelgestelde Vragen

Bezorgen

Hoe snel wordt mijn bestelling bezorgd?
Wij doen ons uiterste best om je bestelling dezelfde werkdag of de volgende werkdag te verzenden zodat deze binnen uiterlijk 3 werkdagen bij je bezorgd wordt. In 99% van de gevallen lukt dit ook. Het kan echter voorkomen dat wij je bestelling, door onvoorziene omstandigheden, pas later kunnen verzenden. Hierover krijg je altijd tijdig bericht. Ook kan het voorkomen dat uw bestelling bij PostNL vertraging oploopt. Hiervoor kan je de track and trace code die je van PostNL ontvangt raadplegen.

Hoe wordt mijn bestelling verpakt?
Alle bestellingen worden verpakt in speciaal voor wijn ontworpen verzenddozen. De flessen wijn zijn aan alle kanten omgeven door een laag van stevig karton. Hierdoor is het risico op breuk minimaal. De verpakkingen zijn getest met valproeven vanaf rollenbanden van 1 meter hoog. Mocht er desondanks toch iets verkeerd gaan, ook dan hoef je je geen zorgen te maken. Alle zendingen worden verzekerd verzonden. Tot aan de deur bieden wij garantie op eventuele breukschade veroorzaakt tijdens het vervoer. Uiteraard versturen wij in het geval van breuk direct een nieuw pakket naar je toe en zijn de kosten hiervoor voor rekening van Abels Wijnen.

Ik wil mijn bestelling laten bezorgen op een ander adres dan het factuuradres. Kan dat?
Ja dat is mogelijk. Bij het afronden van je bestelling in onze internetkassa kan je een ander afleveradres invullen dan het factuuradres. Vink hiervoor de optie "Het factuuradres is hetzelfde als het afleveradres" uit. Je kunt vervolgens een ander afleveradres invullen.

Ik wil mijn pakket op een ander moment of bij een PostNL punt laten bezorgen. Kan dat?
Komt het bezorgmoment niet uit? Vaak kun je van tevoren een ander bezorgmoment kiezen. Handig toch? Het werkt als volgt:

1) Klik op de track and track link die je van PostNL hebt ontvangen.

2) Klik op bezorging wijzigen. Dit kan vanaf het moment dat PostNL je pakket heeft ontvangen van ons tot je de status 'Gesorteerd' ziet staan. Wil je berichten ontvangen zodra de status van je pakket verandert? Dat kan in de PostNL-app via 'Account' - 'Notificaties'.

3) Kies het gewenste bezorgmoment. Je kunt zelf kiezen wanneer PostNL je pakket komt bezorgen. Je kunt er ook voor kiezen om je pakket te laten afleveren bij een PostNL-punt.

Kan ik kiezen op welke dag mijn bestelling bezorgd wordt?
Je kan in het opmerkingenveld in onze internetkassa je voorkeur voor een leverdag aangeven (m.u.v. zon- en maandagen en feestdagen). Hoewel wij niet 100% kunnen garanderen dat je pakket ook daadwerkelijk op die dag geleverd zal worden, doen wij en PostNL uiteraard ons uiterste best om je bestelling op de dag van je voorkeur te bezorgen. Je kan je bestelling volgen via de track and trace mail die je van Post.nl ontvangt.

Kan ik mijn bestelling volgen via Track and Trace?
Ja dat kan. Op het moment dat je pakket een ingangsscan heeft gehad bij een depot van PostNL krijg je een mail met daarin de track and trace code waarmee je je pakket kunt volgen. Doorgaans wordt je bestelling na ontvangst van deze mail de volgende dag bezorgd (m.u.v. zon- en feestdagen). In deze mail staat ook een tijdsindicatie waarop ze op de betreffende leverdag bij je langskomen om je pakket te leveren.

Het kan zijn dat je pakket, door onvoorziene omstandigheden vertraging oploopt bij PostNL. Dit kan je dan terugzien op dezelfde track and trace link.

Wat als ik niet thuis ben als mijn pakket bezorgd wordt?
Niemand thuis? Dan geeft de chauffeur van PostNL je pakket af bij de buren. Of bij een PostNL-punt in de buurt. De chauffeur laat natuurlijk een kaartje voor je achter met een ‘niet-thuiscode’. Met deze code kun je op track & trace zien waar je je pakket kunt ophalen.

Wil je liever niet dat je pakket bij de buren bezorgd wordt? Geef dat dan, bij het plaatsen van je bestelling, aan in het opmerkingenveld in onze internetkassa. Wij zorgen er dan voor dat PostNL het niet bij de buren aflevert als je niet thuis bent.

Wat zijn de verzendkosten?
Als bijdrage aan de verzendkosten vragen wij een bedrag van €8,95 voor bestellingen in Nederland. Bij bestellingen vanaf €75,- is verzending naar Belgische, Duitse en Nederlandse adressen gratis! 

Voor Belgische en Duitse zendingen onder de €75,- hanteren wij de volgende tarieven:

Belgie: €9,95

Duitsland: €9,95

Wie bezorgt mijn bestelling?
Voor de verzending en levering van onze pakketten werken wij samen met Post.nl. Post.nl zorgt ervoor dat alle wijnpakketten op een veilige, gemakkelijke, snelle en voordelige wijze bij onze klanten worden afgeleverd in binnen- en buitenland.

Contact

phone

TELEFOON

Heb je wensen of een vraag en wil je direct iemand spreken? Bel ons dan! Wij zijn van dinsdag tot en met vrijdag van 09:30 tot 18:00 uur bereikbaar.

024-8458622

email

E-MAIL

Stuur je liever een e-mail? Dat kan natuurlijk ook! Wij streven ernaar jouw e-mail binnen één werkdag te beantwoorden.

info@abelswijnen.nl

Contact

CONTACTFORMULIER

Je kan natuurlijk ook ons contactformulier invullen! We streven ernaar om binnen één werkdag contact met je op te nemen.

contactformulier