Veelgestelde vragen

BESTELLEN

 

BETALEN


Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Bestellen bij Abels Wijnen is heel eenvoudig:
1) Plaats de gewenste wijnen in uw winkelwagen
  • Ga naar de wijn van uw keuze, vul in het invoerveld in hoeveel flessen u wilt bestellen en klik op de knop "In winkelwagen". Als u verschillende wijnen wilt bestellen kunt u na het plaatsen van een wijn in de winkelwagen op de button "ga verder met winkelen" klikken.

  • In de winkelwagen kunt u eventueel nog het aantal flessen wijzigen of een wijn verwijderen. Als u alle wijnen van uw keuze in de winkelwagen heeft gelegd klikt u op de button "Naar de kassa".

  • Wilt u een wijn cadeau geven? Dan kunt u in de winkelwagen ook nog een cadeauverpakking en persoonlijke boodschap aan uw bestelling toevoegen. Als u een cadeauverpakking heeft geselecteerd, vergeet dan niet om op de button "bestelling inpakken" te klikken.
2) Vul uw gegevens in, kies een verzendwijze en kies een betaalmethode
  • Vul het factuuradres in.

  • Maak eventueel een account aan zodat u uw gegevens bij een volgende bestelling niet weer opnieuw in hoeft te vullen.

  • Indien u uw bestelling naar een ander adres wilt versturen naar het factuuradres, vink dan de optie "verzenden naar hetzelfde adres" uit. U kunt vervolgens een ander verzendadres invoeren.

  • Kies bij "verzending" of u uw bestelling zelf op wilt halen of wilt laten bezorgen.

  • Kies een betaalmethode. Let op: als u met Wijncadeau, Webshop Giftcard of e-bon wilt bestellen, dan kunt u dit bij betaalmethode aangeven. De kaartcodes van de betreffende kaart kunt invullen nadat u op de button "plaats uw bestelling" heeft geklikt (dus niet in het veld couponcode).
3) Controleer en plaats uw bestelling
  • Controleer uw bestelling. Heeft u een couponcode van Abels Wijnen? Dan kunt u die in het bijbehorende veld invoeren.

  • Nadat u onze algemene voorwaarden heeft geaccepteerd klikt u op de button "plaats uw bestelling" om uw bestelling te voltooien en, indien u voor een online betaaloptie heeft gekozen, te betalen. 

  • Als u de bestelling correct heeft afgerond komt u op onze "bedanktpagina". U krijgt een email ter bevestiging van uw bestelling.
 

Kan ik ook een wijn als cadeau bestellen?

Ja dat kan. Alle wijnen uit ons assortiment kunnen als cadeau gegeven worden. Voor enkele mooie cadeausuggesties, klik hier.
In de winkelwagen kunt u een cadeauverpakking naar keuze aan toevoegen aan uw bestelling. U kunt hier ook een persoonlijke boodschap voor de ontvanger toevoegen. In onze internetkassa kunt u een ander afleveradres invullen dan het factuuradres. Wij zorgen er uiteraard voor dat uw cadeau mooi ingepakt en netjes verzonden wordt. U krijgt een mail van onze pakketdienst zodat u uw pakket kunt volgen en u precies ziet wanneer uw cadeau bezorgd is.
 

Hoe kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Wilt u na het plaatsen van uw bestelling toch nog iets wijzigen of uw bestelling annuleren? U kunt een bestelling alleen wijzigen of annuleren als deze nog niet verzonden is. Neem, indien u uw bestelling wilt wijzigen, zo snel mogelijk contact met ons op. Wij zullen ons uiterste best doen om de wijziging zo snel mogelijk te verwerken. U kunt uw bestelling altijd kosteloos retourneren indien deze niet naar wens is. Neem ook hiervoor contact met ons op.
 

Kan ik ook telefonisch of via mail bestellen?

Ja hoor dat kan. U kunt telefonisch bestellen via 024-8458622 of een mail sturen naar info@abelswijnen.nl. Vermeld daarbij duidelijk welke wijnen u wilt bestellen en het factuur- en afleveradres. U ontvangt een factuur in uw mailbox. Zodra het bedrag op onze rekening staat verzenden wij uw bestelling.
 

Ik ben op zoek naar een specifieke wijn. Kunnen jullie die ook leveren?

Bent u op zoek naar een wijn die wij niet in ons assortiment hebben? Neem dan contact met ons op. Wij kunnen niks garanderen maar doen ons uiterste best om deze wijn aan u te kunnen leveren!
 

Ik wil graag een offerte op maat. Kan dat?

Heeft u specifieke wensen of wilt u grotere aantallen relatiegeschenken tegelijkertijd bestellen en op verschillende adressen laten bezorgen? Abels Wijnen maakt dan graag een offerte op maat voor u. Uw geschenken kunnen op ieder gewenst adres in Nederland worden afgeleverd. Wilt u een zakenrelatie in het buitenland verrassen met een mooi geschenk? Wij leveren ook in de meeste EU landen! Neem voor een offerte op maat contact met ons op.
 

Worden mijn gegevens vertrouwelijk behandeld?

Wij hebben privacy hoog in het vaandel staan en uw gegevens worden dus strict vertrouwelijk behandeld.
We zullen uw gegevens nooit doorsturen/verkopen/ruilen aan/met derden voor marketingdoeleinden buiten Abels Wijnen. Wij sturen persoonsgegevens alleen door naar derden om aan onze verplichtingen tegenover u te voldoen. Zo sturen wij gegevens bijvoorbeeld door aan leveranciers en verzendpartners in verband met verzendingen. Abels Wijnen mag uw persoonlijke gegevens ook doorgeven aan organisaties zoals kredietcontrole- of incassobureaus in verband met van kredietcontroles, identiteitscontroles, het bijhouden van de kredietwaardigheid en het uitvoeren van incasso’s waar u zelf toestemming voor hebt gegeven.
We hebben zowel technische als organisatorische maatregelen getroffen om uw gegevens te beschermen tegen verlies, manipulatie, onbevoegde toegang, etc. We verbeteren onze veiligheidsmaatregelen continu in geval van technologische vooruitgang en ontwikkelingen. Bij Abels Wijnen beschermen we uw gegevens door encryptie. SSL staat voor Secure Sockets Layer en is een functie die alle informatie die tussen de koper en de verkoper verzonden wordt versleutelt.
 

 

 


Welke betaalmethoden zijn er?

Voor bestellingen en betalingen in Nederland bieden wij de volgende betaalopties: overboeking, iDeal, Creditcard, Paypal, betaal na ontvangst, Wijncadeau, Webshop Giftcard en e-bon.
Voor bestellingen en betalingen in Belgie bieden wij als extra betaalmogelijk nog Bancontact/Mister Cash.
Voor meer informatie over onze betaalmogelijkheden klik hier.
 

Hoe kan ik bestellen en betalen met Wijncadeaukaart, Webshop Giftcard of VVV Giftcard?

Wij zijn acceptant van drie verschillende cadeaukaarten:
  • - Webshop Giftcard
  • - Wijncadeau - de complete wijnkaart
  • - VVV Giftcard
Als u met een Webshop Giftcard, Wijncadeaukaart of VVV Giftcard wilt betalen dan kunt u dat doen door in onze internetkassa bij "betaling" te kiezen voor de betreffende cadeaukaart. Het is van belang dat u de juiste cadeaukaart aanvinkt omdat anders de kaartcodes niet werken.
De kaartcodes vult u NIET in bij het veld couponcode (dit is een veld voor cadeaubonnen en/of kortingscodes van Abels Wijnen zelf) maar deze kunt u invullen nadat u op de button "Plaats uw bestelling" heeft geklikt. U komt dan in de betaalomgeving waar gevraagd wordt om 2 soorten codes:
  • - de kaartcode die u op de achterkant van de kaart vindt
  • - de pincode/verificatiecode die u vindt onder de kraslaag op de kaart.
Is het bedrag van uw bestelling hoger dan het bedrag dat op de cadeaukaart staat? Dan kunt u het restant betalen d.m.v. iDeal, creditcard of Paypal.

Is het bedrag van de kaart hoger dan het bedrag van uw bestelling? Dan blijft het restantbedrag op de kaart staan en kunt u dit gebruiken voor een volgende bestelling bij Abels Wijnen of een van de andere aangesloten webshops.

Krijgt u een foutmelding bij het invullen van de kaartcodes of heeft u hierover andere vragen? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag verder.
 

Hoe kan ik een kortingscode of cadeaubon van Abels Wijnen inwisselen?

Heeft u een kortingscode of cadeaubon ontvangen van Abels Wijnen? Dan kunt u deze inwisselen door in onze internetkassa in het veld "couponcode" de betreffende code in te vullen en vervolgens op de button "coupon gebruiken" te klikken. Het bedrag van de kortingscode/cadeaubon wordt dan in mindering gebracht op uw bestelling. Een eventueel restantbedrag kunt u betalen d.m.v. een van onze betaalopties.
Is het bedrag van de kortingscode/cadeaubon hoger dan het bedrag van uw bestelling? Kies dan bij betaalmogelijkheden voor de optie betaling via overboeking. U krijgt dan een factuur van €0,00 in uw mailbox. Houd er hierbij wel rekening mee dat een kortingscode/cadeaubon slechts eenmaal te gebruiken is en een eventueel restant hiermee vervalt.
Let op: heeft u een webshop giftcard, wijncadeaukaart of e-bon ontvangen? Dan kunt u hiermee betalen door bij het veld "betaling" de betreffende kaart aan te vinken. De codes hiervoor vult u niet in bij het veld couponcode maar kunt u invullen nadat u op de button "plaats uw bestelling" heeft geklikt. U komt dan in de betaalomgeving waar u de gevraagde codes in kunt vullen.
Heeft u vragen over het inwisselen van een kortingscode of een cadeaubon? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag verder.
 

Hoe werkt iDeal?

Bij betaling met iDEAL kunt u direct na het plaatsen van uw bestelling de betaling voltooien bij uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Klik hier voor meer informatie over iDeal.
 

Ik wil betalen via overboeking. Wat zijn jullie betaalgegevens?

Als u wilt betalen via overboeking krijgt u na het plaatsen van uw bestelling een factuur met daarin onze bankgegevens en uw factuurnummer. U kunt het bedrag onder vermelding van het factuurnummer overmaken op NL18ABNA0554213907. Zodra het bedrag op onze rekening staat verzenden wij uw bestelling binnen 3 werkdagen.
 

Welke creditcards accepteren jullie?

Wij accepteren Mastercard, Visa en Maestro.
 

Zijn mijn persoonlijke gegevens en creditcardgegevens veilig?

Abels Wijnen garandeert dat uw gegevens absoluut veilig zijn bij ons.
We zullen uw gegevens nooit doorsturen/verkopen/ruilen aan/met derden voor marketingdoeleinden buiten Abels Wijnen. Wij sturen persoonsgegevens alleen door naar derden om aan onze verplichtingen tegenover u te voldoen. Zo sturen wij gegevens bijvoorbeeld door aan leveranciers en verzendpartners in verband met verzendingen. Abels Wijnen mag uw persoonlijke gegevens ook doorgeven aan organisaties zoals kredietcontrole- of incassobureaus in verband met van kredietcontroles, identiteitscontroles, het bijhouden van de kredietwaardigheid en het uitvoeren van incasso’s waar u zelf toestemming voor hebt gegeven.
Om creditcardbetalingen bij ons zo veilig mogelijk te maken wordt alle informatie in versleutelde vorm verzonden met gebruik van SSL (Secure Sockets Layer). Dit betekent dat de informatie door een beveiligde verbinding wordt verstuurd en dat uw creditcardgegevens niet door externe partijen gezien kunnen worden.
Voor creditcardbetalingen werken we samen met een geautoriseerde betalingspartner die ons direct bij de bank laat controleren of de creditcard geldig is voor aankopen. Onze betalingspartner verwerkt uw creditcardgegevens op de juiste wijze zoals vastgelegd in de internationale veiligheidsstandaard PCI DSS, ontwikkeld door creditcardorganisaties VISA, MasterCard, Diners, American Express en JCB. Dit betekent dat uw creditcardgegevens volgens de hoogste veiligheidsstandaard verwerkt worden. Als u met een creditcard betaalt, behouden we ons het recht voor een identiteitscontrole uit te voeren.
 

BEZORGEN

 

RETOURNEREN

 

Wat zijn de levertijden?

Wij doen ons uiterste best om uw bestelling binnen 3 dagen (m.u.v. zon- en feestdagen) bij u te bezorgen. In verreweg de meeste gevallen lukt dit ook altijd. Het kan echter voorkomen dat wij, door onvoorziene omstandigheden, uw bestelling later moeten verzenden. Hierover krijgt u altijd tijdig bericht.
 

Wat zijn de verzendkosten?

Als bijdrage aan de verzendkosten vragen wij een bedrag van €6,95 voor bestellingen in Nederland. Bij bestellingen vanaf €50,- is verzending in Nederland gratis! Voor bestellingen die in Belgie, Duitsland of andere landen in Europa geleverd moet worden vragen wij een toeslag. Klik hier voor meer informatie over de verzendkosten.
 

Hoe wordt mijn bestelling verpakt?

Alle bestellingen worden verpakt in speciaal voor wijn ontworpen verzenddozen. Uw wijn is aan alle kanten omgeven door tenminste een laag van 1 cm stevig karton. Hierdoor is het risico op breuk minimaal. De verpakkingen zijn getest met valproeven vanaf rollenbanden van 1 meter hoog.
Mocht er desondanks toch iets verkeerd gaan, ook dan hoeft u zich geen zorgen te maken. Al uw zendingen worden verzekerd verzonden. Tot aan de deur bieden wij garantie op eventuele breukschade veroorzaakt tijdens het vervoer. Uiteraard versturen wij in het geval van breuk direct een nieuw pakket naar u toe en zijn de kosten hiervoor voor rekening van Abels Wijnen.
 

Wie bezorgt mijn bestelling?

Voor de verzending en levering van onze pakketten werken wij samen met Vinologix en de pakketdienst DPD. Vinologix levert ons de, speciaal voor wijn ontworpen, breukvrije verpakkingen. De pakketten worden bezorgd via DPD. DPD zorgt ervoor dat uw wijnpakketten op een veilige, gemakkelijke, snelle en voordelige wijze bij onze klanten worden afgeleverd in binnen- en buitenland.
 

Kan ik mijn bestelling volgen via track and trace?

Ja dat kan. Op het moment dat wij uw bestelling inboeken in het systeem van DPD krijgt u van DPD een mail met daarin de track and trace code waarmee u uw bestelling kunt volgen. Doorgaans wordt uw bestelling na ontvangst van deze mail binnen 2 dagen bezorgd (m.u.v. zon- en feestdagen). U krijgt op de dag van levering een mail van DPD met daarin een tijdsindicatie waarop ze die dag bij u langskomen om uw pakket te leveren. Mocht dit tijdstip niet uitkomen dan kunt u dit via deze mail aan DPD doorgeven en een ander bezorgmoment uitkiezen.
Het kan zijn dat het pakket op dat moment nog niet is gescand door DPD en dat er nog geen informatie beschikbaar is op de track and trace code. U kunt ervan uitgaan dat deze informatie binnen enkele uren wel beschikbaar is. Is er binnen 24 uur na ontvangst van de track and trace mail van DPD nog steeds geen trackinginformatie beschikbaar? Neem dan contact met ons op..
 

Mijn track and trace code werkt niet

Op het moment dat wij uw bestelling inboeken in het systeem van DPD krijgt u van DPD een mail met daarin de track and trace code waarmee u uw bestelling kunt volgen. Het kan zijn dat het pakket op dat moment nog niet is gescand door DPD en dat er nog geen informatie beschikbaar is op de track and trace code. U kunt ervan uitgaan dat deze informatie binnen enkele uren wel beschikbaar is. Is er binnen 24 uur na ontvangst van de track and trace mail van DPD nog steeds geen trackinginformatie beschikbaar? Neem dan contact met ons op.
 

Kan ik kiezen op welke dag mijn bestelling bezorgd wordt?

Na ontvangst van uw bestelling en betaling versturen wij uw pakket binnen 3 dagen (m.u.v. zon- en feestdagen). Uw bestelling kan op elke werkdag en op zaterdagen geleverd worden. Heeft u voorkeur voor een bezorgdag, dan kunt u dit in het opmerkingenveld van onze internetkassa aangeven. U krijgt op de dag van levering een mail van DPD met daarin een tijdsindicatie waarop ze die dag bij u langskomen om uw pakket te leveren. Mocht dit tijdstip niet uitkomen dan kunt u dit via deze mail aan DPD doorgeven en een ander bezorgmoment uitkiezen.
 

Ik wil mijn bestelling laten bezorgen op een ander adres dan het factuuradres. Kan dat?

Ja dat is mogelijk. Bij het afronden van uw bestelling in onze internetkassa kunt u een ander afleveradres invullen dan het factuuradres. Vink hiervoor de optie "verzenden naar hetzelfde adres" uit. U kunt vervolgens een ander afleveradres invullen.
 

 

 

Hoe kan ik een (of meerdere) artikel(en) retourneren?

Wanneer u, om welke reden dan ook, niet tevreden bent over uw bestelling dan kunt u deze binnen 14 dagen na ontvangst kosteloos retourneren. Indien u de wijn wilt retourneren verzoeken wij u om contact met ons op te nemen. Samen kijken wij dan naar een geschikte datum wanneer onze pakketdienst DPD de wijn bij u thuis kan komen ophalen. U kunt zelf aangeven welke dag (maandag t/m vrijdag) u het beste uitkomt. DPD geeft vooraf helaas geen tijdsindicatie af. Wel kunt u, indien gewenst, op de dag dat de afhaling gepland staat contact opnemen met DPD. Zij kunnen u dan vertellen hoe laat het afhalen van uw pakket ongeveer gepland staat.
U kunt kiezen of u t.w.v. het bedrag van uw bestelling vervangende wijnen wilt of het volledige aankoopbedrag, inclusief evt. verzendkosten, terug wilt.
 

Wat is de zichttermijn en wat zijn de retourregels?

- U heeft het recht om binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling de wijnen kosteloos te retourneren. Na deze 14 dagen is het niet meer mogelijk om een bestelling te retourneren.
- Indien u wijn wilt retourneren dient u vooraf altijd eerst contact met ons op te nemen zodat wij een afhaalopdracht kunnen inplannen bij DPD. 
- Wij vergoeden alleen de ongeopende flessen wijn.
- Wij verzoeken u om, indien mogelijk, de wijnen in de originele verzenddoos te retourneren. Dit omdat onze wijnen verzonden worden in speciaal voor wijn ontworpen verzenddozen zodat het risico op breuk minimaal is.
- U kunt kiezen of u t.w.v. het bedrag van uw bestelling vervangende wijnen wilt of het volledige aankoopbedrag, inclusief evt. verzendkosten, terug wilt. Abels Wijnen vergoedt alle betalingen van u, inclusief eventuele leveringskosten door ons in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop u de herroeping meldt. Abels Wijnen behoudt zich het recht voor te wachten met terugbetalen totdat het product ontvangen is in ons magazijn of totdat u aan kunt tonen dat u het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. Wij gebruiken voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat u heeft gebruikt, tenzij u instemt met een andere betaalmethode. De terugbetaling is kosteloos voor u.
 

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

Nee. Binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling kunt u uw bestelling kosteloos retourneren via onze pakketdienst DPD.
 

Hoe kan ik een ophaalafspraak maken?

Indien u uw wijnen wilt retourneren en u een afspraak wilt maken om uw wijnen door onze pakketdienst DPD op te halen verzoeken wij u om contact met ons op te nemen. Wij kijken dan naar een geschikte datum wanneer DPD bij u langs komt om de wijnen op te halen.
 

Hoe kan ik een ophaalafspraak wijzigen?

Wilt u een gemaakte ophaalafspraak wijzigen? Neem dan contact met ons op.
 

Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?

Na correcte ontvangst van de wijnen storten wij het aankoopbedrag, inclusief eventuele verzendkosten binnen 7 dagen terug op uw rekening.
 

CADEAUKAARTEN/GIFTCARDS

 

MIJN ACCOUNT

 

Hoe kan ik bestellen met Wijncadeau - de complete wijnkaart?

Als u met een Wijncadeaukaart wilt betalen dan kunt u dat doen door in onze internetkassa bij "betaling" te kiezen voor  de optie "Wijncadeau - de complete wijnkaart". 
De kaartcodes vult u niet in bij het veld couponcode (dit is een veld voor cadeaubonnen en/of kortingscodes van Abels Wijnen zelf) maar deze kunt u invullen nadat u op de button "Plaats uw bestelling" heeft geklikt. U komt dan in de betaalomgeving waar gevraagd wordt om 2 soorten codes:
- de kaartcode die u op de achterkant van de kaart vindt
- de pincode die u vindt onder de kraslaag op de kaart.
Is het bedrag van uw bestelling hoger dan het bedrag dat op de cadeaukaart staat? Dan kunt u het restant betalen d.m.v. iDeal, creditcard of Paypal.

Is het bedrag van de kaart hoger dan het bedrag van uw bestelling? Dan blijft het restantbedrag op de kaart staan en kunt u dit gebruiken voor een volgende bestelling bij Abels Wijnen of een van de andere aangesloten webshops.

Krijgt u een foutmelding bij het invullen van de kaartcodes of heeft u hierover andere vragen? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag verder.

 

Hoe kan ik bestellen met een Webshop Giftcard?

Als u met een Webshop Giftcard wilt betalen dan kunt u dat doen door in onze internetkassa bij "betaling" te kiezen voor  de optie "Webshop Giftcard". 
De kaartcodes vult u niet in bij het veld couponcode (dit is een veld voor cadeaubonnen en/of kortingscodes van Abels Wijnen zelf) maar deze kunt u invullen nadat u op de button "Plaats uw bestelling" heeft geklikt. U komt dan in de betaalomgeving waar gevraagd wordt om 2 soorten codes:
- de kaartcode die u op de achterkant van de kaart vindt
- de pincode die u vindt onder de kraslaag op de kaart.
Is het bedrag van uw bestelling hoger dan het bedrag dat op de cadeaukaart staat? Dan kunt u het restant betalen d.m.v. iDeal, creditcard of Paypal.

Is het bedrag van de kaart hoger dan het bedrag van uw bestelling? Dan blijft het restantbedrag op de kaart staan en kunt u dit gebruiken voor een volgende bestelling bij Abels Wijnen of een van de andere aangesloten webshops.

Krijgt u een foutmelding bij het invullen van de kaartcodes of heeft u hierover andere vragen? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag verder.

 

Waar moet ik de kaartcodes van mijn Wijncadeau of Webshop Giftcard invoeren?

Als u met een Wijncadeaukaart of Webshop Giftcard wilt bestellen dient u de kaartcodes van de betreffende kaart in te vullen. Kies hiervoor in onze internetkassa bij het veld "Betaling" eerst voor de betreffende cadeaukaart. Het is van belang dat u de juiste cadeaukaart selecteert omdat anders de codes niet werken.
De kaartcodes vult u niet in bij het veld couponcode (dit is een veld voor cadeaubonnen of kortingscodes van Abels Wijnen zelf) maar deze kunt u invullen nadat u op de button "Plaats uw bestelling" heeft geklikt. U komt dan in de betaalomgeving waar gevraagd wordt om 2 soorten codes:
  • - de kaartcode die u op de achterkant van de kaart vindt
  • - de pincode die u vindt onder de kraslaag op de kaart.
 

Waar vind ik de pincode/veiligheidscode van mijn Wijncadeau of Webshop Giftcard?

De pincode/veiligheidscode van uw Wijncadeaukaart of Webshop Giftcard vindt u onder de kraslaag op de achterzijde van de kaart.
 

Hoe kan ik het saldo checken van mijn Wijncadeau of Webshop Giftcard?

Heeft u een Wijncadeaukaart of Webshop Giftcard ontvangen en wilt u het saldo checken dat op de kaart staat? Ga dan naar de website van de betreffende cadeaukaart:
  • - Wijncadeau: om het saldo te checken vult u de saldochecker in op de website van Wijncadeau. Deze vindt u in het blauwe blok rechts op de homepage.
  • - Webshop Giftcard: om het saldo te checken vult u de saldochecker in op de website van Webshop Giftcard. Deze vindt u in het gele blok rechts op de homepage.
 
 

 

Wat zijn de voordelen van een eigen account?

Het hebben van een account bij Abels Wijnen heeft de volgende voordelen:
  • - Uw adresgegevens worden opgeslagen zodat u deze niet meer opnieuw in hoeft te vullen bij het plaatsen van een bestelling.
  • - U kunt de status van uw geplaatste order(s) bekijken.
  • - U kunt eerder geplaatste bestellingen altijd bekijken en heel makkelijk opnieuw bestellen. Weet u de naam van een wijn die u nogmaals wilt bestellen bijvoorbeeld niet meer dan kunt u dit terugzien bij de bestellingen in uw account.
 

Hoe maak ik een eigen account aan?

U kunt een eigen account aanmaken via deze link. Na het aanmaken van een account bent u meteen ingelogd en kunt u direct een bestelling plaatsen.
 

Hoe wijzig ik de gegevens van mijn account?

U kunt uw naam, emailadres, bezorg- en factuuradres zelf aanpassen in uw account:
  • - Klik bovenaan op mijn account
  • - Log in met uw emailadres en wachtwoord
  • - Links op de pagina bij het kopje account-gegevens kunt u uw naam en emailadres wijzigen. Bij het kopje adresboek kunt u uw factuuradres en afleveradres wijzigen.
 

Ik ben mijn wachtwoord vergeten.

Als u uw wachtwoord bent vergeten kunt u hier een nieuw wachtwoord aanmaken. Vul uw e-mailadres in en klik op "verstuur". Binnen enkele minuten sturen we u een e-mail waarmee u een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.
 

Ik ben het emailadres van mijn account vergeten.

Neem contact met ons op via ons contactformulier. Geef aan dat uw contact wilt opnemen over uw account en licht toe dat u uw e-mailadres bent vergeten. Vermeld de naam en de adresgegevens waarmee u uw account heeft aangemaakt. Wij proberen dan om uw Abels Wijnen account en het bijhorende e-mailadres te achterhalen.
 

Waar vind ik een overzicht van mijn bestellingen?

Via "Mijn orders" vindt u snel een overzicht van uw bestellingen:
- Log, indien nodig, in met uw emailadres en wachtwoord.
- Klik links op "Mijn orders".
- Daarna vindt u een overzicht van de bestellingen die u tot nu toe geplaatst heeft.
- Wilt u een eerder geplaatste bestelling bekijken? Klik dan op "bestelling bekijken".
- Wilt u een eerder geplaatste bestelling nogmaals bestellen? Klik dan op "opnieuw bestellen".